A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U W Z
Szukaj:

Zaprzyjaźnione
System reklamy Test




Błażej

Imię to wywodzi się od słowa oznaczającego: gadać, paplać.


Charakter:
Osoba ta jest niezwykle bardzo wrażliwa i orginalna. Lecz również też agresywna i nerwowa. Ma duże szanse by przewodniczyć innym, ponieważ jest osobą bardzo odważną i dobrze zooraganizowaną. Gdy już znajdzie na swej drodze miłość swego życia staje się osobą łagodniejszą, wzorowym współmałżonkiem, dobrym rodzicem i wspaniałym przyjacielem.

Pochodzenie:łacińskie

Komentarze [Dodaj swój komentarz]
Ilość komentarzy: 39
[1]

yy..
2010-10-29 18:24:21
uhuhuh.. nono same pochwały ja znam błażeja który w cale zorganizowany nie jest i roztargniony pod wpływem uczuć w zasadzie nigdy nie wie czego...
[Odpowiedz]
~gaga

Błażej
2010-10-08 16:31:46
Jestem przeciwieństwem podanego znaczenia imienia Błażej. Zdaje się, że to tylko zabawa, z tym znaczeniem imion.
[Odpowiedz]
~Błażej

YO !
2010-08-22 03:15:31
Wiem że najlepsze bo sam mam tak na imię :D
[Odpowiedz]
~Błażej

Błażej to ja:P
2010-06-20 22:53:47
Ja mam na imię Błażej i to prawda co moje imię o mnie mówi:P
[Odpowiedz]
~Błażej

OOOOO
2010-06-02 16:11:28
Nie wiem ale się w nim zakochałam to super imię Mam takiego w klasie więc wiem co znaczy miłość
[Odpowiedz]
~~`Magdalena

OOOOO [1]
2010-06-02 16:09:17
Nie wiem ale się w nim zakochałam to super imię Mam takiego w klasie więc wiem co znaczy miłość
[Odpowiedz]
~~`Magdalena

Błażej
2010-05-30 09:55:14
cześć ja jestem Błazej :D, i opis zgadza sie xD mówią w szkole że jestem hardkorem :D, (odważny jestem), imię nawet mi sie podoba :D
[Odpowiedz]
~błażej

Blazej
2010-05-27 23:41:26
A wiec... Blazeje gadatliwi ,wrazliwi ,komunikatywni, lubiacy sex , czesto lubiacy historie.... Rzadziej nauki scisle, ja jestem pasjonatem...
[Odpowiedz]
~BlAZEJ

Błażej
2010-05-16 15:34:08
Mój synek ma tak na imię :) wszystko się zgadza jak w opisie:straszny gaduła,złośnik i nygusek ale za razem okropny pieszczoch i wrażliwy chłopczyk :)
[Odpowiedz]
~Monika

Błażej
2010-05-11 18:02:41
hm... Błażej, Błażejek piękne imię ;D Je też zakochałam się w Błażejkuu ;-*** koCię skarbku ;-**
[Odpowiedz]
~zakręconaa

błarzejek
2010-04-19 12:22:51
mam kolesia ciacho o tym imieniu na nazwisko ma rzeżuch i jest imonetumki,ik;p,k a do mnie zgaszać się na nk jestem eva mazur z przemyśla
[Odpowiedz]
~ewa mazur 15 lat mieszkam w przemyślu i jestem piekna

Pozycjonerzy !!!!
2010-03-10 07:55:49
\'oryginalna\' pisze się przez \"Y\", a nie \"I\"
[Odpowiedz]
~Y

Błażej
2010-01-16 23:38:12
Jestem Błażej wg mnie jest to normalne imię lecz sie ze wszystkimi komętarzami nie zgadzam jestem taki jak w opisie a laski za mną nie szaleja:(
[Odpowiedz]
~Błażej

moja milosc
2009-10-15 12:28:36
to najsexowniejsze imie meskie zawsze marzylam zeby miec faceta blazeja u tu meza mam i co do znaczenia jego imienia to sie zgadzam mamy synka w...
[Odpowiedz]
~żonia

Błażej
2009-09-18 23:11:10
Jestem dziewczyną chłopaka o tym imieniu;) lepiej, żeby to wszystko była prawda;> ;)
[Odpowiedz]
~Asia

jestem zajebisty
2009-08-17 16:35:25
taka prawda
[Odpowiedz]
~błażej

Blasius
2009-06-17 19:58:43
A tak w ogóle po niemiecku imię Błażej mówi się i piszę Blasius
[Odpowiedz]
~Blasius

maxi
2009-06-12 14:46:36
dla mnie jest to najbrzydsze imię na świecie,kojarzy mi się z błaznem.
[Odpowiedz]
~maxi

idealne imię dla mojego chłopaka:*
2009-06-03 00:07:26
mój chłopak ma na imię Błażej i etymologia jego imienia pasuje idealnie do jego osobowości:) cóż za zrządzenie losu:D
[Odpowiedz]
~kobieta, której imię znaczy nieźwiadek;)

Rzecz o obowiązku poprawnego pisania
2009-04-29 18:23:57
Nie chcę się wymądrzać, ale w opisie jest błąd ortograficzny , gdyż słowo \\\"oryginalny\\\" pisze się przez Y od angielskiego \\\"original\\\"....
[Odpowiedz]
~Jola

imię
2009-03-09 22:52:41
Mój braciszek ma tak na imię i od maleńkości, go uwielbiam, jest niesamowity, innego imienia nie mogliśmy mu wybrać zastanawiam się, czy to się w...
[Odpowiedz]
~Gusia ;)

Witam! [1]
2008-07-11 20:46:46
Panowie i Panie to jest najpiękniejsze imie:)) za nic w swiecie bym nie zmienił!! Jak sie dowiedzialem ostatnio że mógłbym nosić imię Szczepan to...
[Odpowiedz]
~\"błarejek\"

...
2009-03-03 23:01:42
kochałam się w pewnym Błażeju.. niestety daleko mieszkał :( ale niestety wybrał inną :(.. Nie mam do niego żadnego urazu bo był bardzo wspaniałym...
[Odpowiedz]
~Gabi

błazej
2009-02-25 16:29:28
drodzy pańsTo imie jest sexowne imie Błażej to doskonałe imie a nie jakis paweł patryk itp.Dziewczyny sie w tych imionach kochaja
[Odpowiedz]
~gfa

Błażej
2009-02-23 16:03:48
TO PIENE IMIE:):):)MOJ CHLOPAK TAM SIE NAZYWA:):):)Kocham Cie Błażejku!!!!!!!!!!!!!
[Odpowiedz]
~Mała:)

piekne imie
2009-01-22 21:56:50
blazej to piekne imie
[Odpowiedz]
~pstuska

dsgdsg
2008-11-22 22:24:35
ImiĘ $$$$liczniaste xD ;* Bo mojego najukochaŃszego skarba :*:*:* Kocham CiĘ bardzo BŁaŻej :*:*:*
[Odpowiedz]
~Kaja

:*:*
2008-11-22 22:22:50
Imię $$$liczniaste ;** Bo to mojego najukochańszego skarba ;**;* Kocham CiĘ bardzo BŁaŻej ;*:*:*
[Odpowiedz]
~KajA

mMm..:*
2008-09-06 13:29:32
Imię mojego chłopaka ;***Kocham:**
[Odpowiedz]
~xXx

Błażejek
2008-06-29 12:10:24
fajne imię, ale ono o niczym nie świadczy. znam dwóch Błażejów i obaj są całkiem inni. co nie zmienia faktu że za jednym z nich szalałam:) ale już...
[Odpowiedz]
~BEJBSS

Błażej
2008-06-26 21:53:52
No drodzy Państwo Błażej to wspaniałe imię :)
[Odpowiedz]
~Mały

Błażej
2008-06-26 21:49:36
No drodzy Państwo Błażej to wspaniałe imię :)
[Odpowiedz]
~Mały

oooo
2008-05-08 22:13:19
zaj..biste imie
[Odpowiedz]
~blazko

Błażej
2008-04-19 23:34:13
Piekne imie
[Odpowiedz]
~Kasiunia

blazej
2008-04-18 20:53:45
imie mojego synka najwspanialsze dziecko na swieci
[Odpowiedz]
~mama

he he
2008-03-10 13:26:11
czy ja wiem czy taki wzorowy z niego koles:) heh imie mojego bylego...ale dobrze mi sie kojarzy...:D
[Odpowiedz]
~..:: ::..

hej
2008-02-19 18:54:33
jestem dziewczyną ale to imię posiada chłopak w którym się po uszy kocham...jaki on sweet...pozdro
[Odpowiedz]
~DOMCIA...
[1]
Zobacz również inne imiona na tą literę: Bolesław , Balbin , Balbina , Barbara , Barnim , Bartosz , Beata , Beatrycze , Beatryks , Benedykt , Benedykta , Beniamin , Benicjusz , Benigna , Benignus , Berenika , Bernadeta , Bernardyn , Bernardyna , Berta , Blanka , Błażej , Bogdan , Bogna , Bogusław , Bogusława , Bolesłw , Bolesława , Bożena , Bożydar , Bruno , Brygida , Bartłomiej , Bernard , Bazyli , Bonifacy , Brunon , Borys , Barnaba , Bonawentura , Baltazar , Bogumiła , Bogumił , Bohdan ,