A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U W Z
Szukaj:

Zaprzyjaźnione
System reklamy Test




Danuta

Imię to jest odpowiednikiem łacińskiego imienia Donata i greckiego Dorota. Oznacza osobę darowaną (przez bogów).

Charakter:
Danuta jest osobą pracowitą, skrupulatną o dużej kulturze osobistej. Cechuje ją wielkość energii której daje upust w pomaganiu innym. Bardzo często bywa uparta, gadatliwa, lubi gdy się ją chwali. Posiada zdolności organizacyjne i kierownicze. W miłości jest dobrym partnerem oraz wymagającym rodzicem

Pochodzenie:litewskie

Komentarze [Dodaj swój komentarz]
Ilość komentarzy: 46
[1] [2]

ja:)
2010-09-14 09:12:56
I ze mnie kawał cholery:) Na pewno porywcza, niegłupia, gaduła, wymagająca - no taka właśnie cholera. I dobrze mi z tym.
[Odpowiedz]
~Dana

danuta
2010-07-10 01:33:31
sa to kobiety szlachetne pracowite nie cierpiace leni i nieudaczniow wrazliwe na cudze nieszzescie troche czarownice ale to tylko z spod...
[Odpowiedz]
~wielbicel

Danuta
2010-07-02 21:54:33
To wszystko prawda w 100% lubię swoje imię rodzina ma ze mną czasem pod górkę ale ja ich BARDZO KOCHAM i to nadaje sens wszystkiemu co robię
[Odpowiedz]
~Danusia

osoba o imieniu DANUTA
2010-06-15 11:12:32
Mam na imie Danuta i jestem wlasnie taka jaki jest opis jestem wesola bardzo inteligentna i sprawia mi wielka przyjemnosc pomaganie innym lubie sie...
[Odpowiedz]
~danka dziusia

Danka. [3]
2010-02-06 21:21:39
Ja mam na imię Danuta i nienawidzę tego imienia. Mam 17 lat i się wszyscy ze mnie śmieją . To jest najgorsze, że nie będę miała nigdy chłopaka, bo...
[Odpowiedz]
~Danka

cieple imię
2010-04-27 12:15:48
zawsze lubilam swoje imie, widocznie jest idealnie dobrane . I zawsze ludzie cieplo sie do mne zwracaja -zdrobnieniem\"danusia\", \"danuś\". Nie...
[Odpowiedz]
~danusia

Danuśki
2010-03-29 19:21:58
Jestem 40-letnią Danutą, swoje imię polubiłam całkiem niedawno, co do opisu zzz bólem przyznaję że się zgadza nie mamy łatwego charakterku :)
[Odpowiedz]
~Danuśka

danka [1]
2008-09-17 14:00:11
hej nazywam się danuta mam 20 lat co do opisu mojego imienia to się zgadzam w moim przypadku zgadza się to w 80%. ale szczerze trudno jest młodym...
[Odpowiedz]
~danuśka

Prawda DANUTA [1]
2009-12-28 15:18:35
Imię pochodzenia litewskiego. Osoba tym imieniem nazwana jest skrupulatna, wnikliwa, pracowita, o dużej kulturze osobistej. Lubi poznawać...
[Odpowiedz]
~Danuta

moja mamusia danusia
2009-08-27 22:49:11
jes naszym aniolem wzorem niedoscignionym dla mnie,zawsze odnajdujemy w niej wybaczenie ,jest wszystkim dla nas dla mojego tatay ,lukasza i dla...
[Odpowiedz]
~Nisiak

danusie
2009-08-17 08:33:41
podoba mi się imię Danusia ponieważ moja mama i babcia mają tak na imię pozdrawiam wszystkie Danuty
[Odpowiedz]
~kasia

Oj danutki...
2009-06-01 19:04:03
Danuta to rzadkie imie zwlaszcza dla mlodej kobietki, moja ukochana to danusia. Jej imienia nie zamienilbym na zadne inne... jej zreszta tez...
[Odpowiedz]
~paulo

danuta
2009-05-21 14:40:29
moja mama jest super
[Odpowiedz]
~michal

cześc dziewczyny:) [2]
2008-06-29 16:22:27
mam właśnie na imie Danuta ale bardzo mi się to imie nie podoba tym bardziej że jetsem 14 letnią dziewczyną i większośc ludzi śmieje się z mojego...
[Odpowiedz]
~Danusia

danusia:-)
2009-04-23 16:51:11
hej ja mam na imie danuta i bardzo kocham swoje imie a musze powiedziec ze to znaczenie mojego imienia jest na 10000% do mnie podobne.buziaczki...
[Odpowiedz]
~dancia:-D

danusia:-)
2009-04-23 16:51:08
hej ja mam na imie danuta i bardzo kocham swoje imie a musze powiedziec ze to znaczenie mojego imienia jest na 10000% do mnie podobne.buziaczki...
[Odpowiedz]
~dancia:-D

Nie wierzcie w te brednie
2009-04-12 09:53:52
...wierzycie w te brednie?,aż zal czytać znam nie jedna Danutę i tylko w niewielkim procencie sie pokrywają opisy.Poczytajcie inne opisy innych...
[Odpowiedz]
~oczytany

Nie wierzcie w te brednie
2009-04-12 09:52:30
...wierzycie w te brednie?,aż zal czytać znam nie jedna Danutę i tylko w niewielkim procencie sie pokrywają opisy.Poczytajcie inne opisy innych...
[Odpowiedz]
~oczytany

Danutka-Myszka
2009-03-21 18:20:42
Jestem szczęśliwa,że mam na imię Danusia. To jest najpiękniejsze imię dla kobiet.
[Odpowiedz]
~Myszka -Rysiaczka

MOJA MAMA
2009-03-15 10:00:19
MOJA MAMA JEST KOCHANA I JEST BARDZO DOBRA. I TO PRAWDA CO PISZĄ ULA
[Odpowiedz]
~ULA

SUPER
2009-03-01 00:33:05
MOJA BABCIA TO DANUTA JEST KOOL(COOL)NIE UDERZY ŻADNEGO ZWIERZAKA ANI MNIE
[Odpowiedz]
~SANDI

Danuta
2009-02-19 12:00:08
Moja mama to danuta jest uparta lubi prawić kazania i wymagająca jeśli to dar od Boga to jestem ciekaw co ja mu tkiego zrobiłem??? Ale bardzo ją...
[Odpowiedz]
~M

Danuta
2009-02-19 11:59:09
Moja mama to danuta jest uparta lubi prawić kazania i wymagająca jeśli to dar od Boga to jestem ciekaw co ja mu tkiego zrobiłem???
[Odpowiedz]
~M

90%
2008-11-24 11:22:30
H3H PRAKTYCZNI3 MOJA MAMA J3ST WLASNI3 TAKA.. KOCHAM JA :P
[Odpowiedz]
~PAT

ciotka danuta
2008-11-02 14:37:49
potwierdzam w 101%. Bardzo wygadana dowcipna wszędobylska. Robi dobre wino XD. Mieści sie pod stołem. Uśmiech nie schodzi z jej twarzy.
[Odpowiedz]
~Barbara

kocham swoje imię
2008-10-26 15:39:23
Danuśki to the best babki:):)
[Odpowiedz]
~danusiak:)

Danuta [1]
2007-11-27 09:23:19
Danuty to fajne dziewczyny , ale nie zawsze doceniane przez przeciwników , nie potrafią wybaczyć zranienia swoich bliskich
[Odpowiedz]
~diana

Danuta
2008-10-16 18:52:09
Po za osobą pracowitą reszte wszystko się zgadza z moją osobą:)
[Odpowiedz]
~Dana

MOJA TEŚCIOWA TO DANUTA [1]
2008-08-06 17:16:36
WREDNA ZAKŁAMANA GŁUPIA JĘDZA SZKODA SŁÓW
[Odpowiedz]
~MICHAŁEK

dana
2008-08-05 18:05:23
Danuta to super.podoba mi sie imie i 100 lat
[Odpowiedz]
~dana

Danuty
2008-07-04 11:14:46
hej mam na imię Danuta i to co przeczytałam o swoim imieniu to całkowita prawda Danuta to fajne imię:)
[Odpowiedz]
~Danuta:)

mamusia
2008-02-18 18:24:41
moja mamusia nazywa się danuta. jest bardzo nerwowa i nie dopuszcza do kompa
[Odpowiedz]
~karolcia

MiSiA
2008-01-04 17:43:23
Hej, moja mama nazywa sie Danuta :D. I nigdy bym ja nie zamieniła. A co do imienia to sie sprawdza :P. POZDRO!
[Odpowiedz]
~Córka Misia

MiSiA
2008-01-04 17:41:49
Hej, moja mama nazywa sie Danuta :D. I nigdy bym ja nie zamieniła. A co do imienia to sie sprawdza :P. POZDRO!
[Odpowiedz]
~Córka Misia

Jestem posiadaczką tego imienia
2007-10-27 10:51:19
Muszę stwierdzić że te cechy które sa opisane pasują do mnie w 120%, może dlatego facetom \"trudno\" się żyje z Danutami?!! Pozdrawiam wszystkie...
[Odpowiedz]
~Dania

XXX
2007-09-14 21:39:43
Jestem Danuta i zdecydowanie przejawiam te cechy osobowości,ktore są \"wpisane\" w moje imię.Dodam jeszcze,że mam szerokie grono przyjacioł,a moja...
[Odpowiedz]
~Danka

danka
2007-07-10 18:34:27
moja mama to Danuta. kocha zwierzaczki i nie dałaby je skrzywdzić. jest fajna
[Odpowiedz]
~ania
[1] [2]
Zobacz również inne imiona na tą literę: Diana , Dariusz , Damian , Dominik , Dacjan , Dagmara , Damian , Daniel , Danuta , Daria , Dariusz , Dawid , Demetriusz , Demetria , Dominik , Dominika , Dorian , Dorota , Doroteusz , Dymitr , Dyzma , Donat , Dionizy , Dagna , Delfina , Damazy ,