A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U W Z
Szukaj:

Zaprzyjaźnione
System reklamy Test




Marcelina


Marcellus- plebejski, później patrycjuszowski ród rzymski, jedna z gałęzi rodu Klaudiuszów.

Te kobiety umieją rozkazywać, posiadają dużo sprytu, na zewnątrz majestatyczne, umieją przystosować się do sytuacji, opanowane , zorganizowane i bardzo ambitne. Mają rozwinięty zmysł analityczny przez co są bezlitosnymi obserwatorkami.Nie cofną się przed niczym, lubią narzucać innym swoje zdanie, w życiu mają dużo szczęścia.

Pochodzenie:łacińskie

Zdrobnienia:Marcelka,Celka, Celinka

Komentarze [Dodaj swój komentarz]
Ilość komentarzy: 78
[1] [2]

Też jestem Marcelina
2010-10-25 17:12:34
fajnie że jest aż tyle tych osób nie wiem ile wy , panie macie lat ale jam mam dopiero 12 i myślę że na pewno któraś z Was też ma tyle pozdrowionka...
[Odpowiedz]
~Marcelina

Marceliny!!!!!! [1]
2008-12-18 19:31:06
Sama nazywam się Marcelina i na początku nie podobało mi się to że te imię jest tak rzadko spotykane i takie długie ale pogodziłam się z tym i...
[Odpowiedz]
~Marcela;)

Marcysia
2010-09-07 22:24:02
nie widziełąm że jest nas tak dużo o tym iminiu:)
[Odpowiedz]
~Marcysia

Zgadza się, hehe [2]
2009-11-09 21:40:41
Zgadzam się z tym :) Noszę to imię od 20 lat i się zgodzę, dodałabym tylko, że n zewnątrz udajemu twarde a w środku jesteśmy bardzo wrażliwe i...
[Odpowiedz]
~Marcelka

Piękne imię...
2010-08-09 19:26:16
Osobiście bardziej wolę \"Marcela\", bo krótsze jest i jakoś lepiej mi się kojarzy. Superancko mi się kojarzy...
[Odpowiedz]
~Seba

Marcelina :D [1]
2010-07-15 20:31:15
Nie wiedzialam, ze tyle dziewczyn ma na imie tak jak ja. Na poczatku moje imie mi sie nie podobalo, ale teraz widze, ze fajnie jak ktos zawola :...
[Odpowiedz]
~Marcela

O nas Marcelinach [2]
2008-03-08 15:32:14
Dla mnie wszystko w tym znaczeniu się zgadza, jestem chłodna, lubię rozkazywać i narzucać innym swoje zdanie. Imię Marcelina jest po prostu piękne...
[Odpowiedz]
~Marcelka :-))))))))))))

nikt nie lamie serca jak ona
2010-07-04 20:29:50
nikt nie lamie serca jak ona
[Odpowiedz]
~remi-x

. . .
2010-07-02 18:49:18
nie lubie swojego imienia.. ale tam to sie zgadza,.
[Odpowiedz]
~marcelina ;p

;))
2010-06-21 19:51:26
Noo.dużo się zgadza. Do mnie prawie nikt Marcelina nie mówi rodzice i nauczyciele:Marcela znajomi:M arc lub tez Marcela a pan dyrektor do mnie...
[Odpowiedz]
~Marcelaa

Marcelina
2010-06-03 09:20:32
Hej! Też mam tak na imię ale nie bardzo mi się ono podoba :/
[Odpowiedz]
~Cyśka

Marcelina
2010-06-03 09:19:32
Hej! Też mam tak na imię ale nie bardzo mi się ono podoba :/
[Odpowiedz]
~Cyśka

Marcelina
2010-06-03 09:19:03
Hej! Też mam tak na imię ale nie bardzo mi się ono podoba :/
[Odpowiedz]
~Cyśka

Cela . ; *
2010-04-21 09:38:23
Kocham swoje imię. Według mnie jest śliczne A opis się nie zgadza. Tylko to ostatnie zdanie \"Nie cofną się przed niczym, lubią narzucać innym...
[Odpowiedz]
~Ciila ; *

Marcelina
2010-04-08 18:46:20
Myślę, że to co jest tu napisane to w 99% JA!!!
[Odpowiedz]
~Marcelka

żal.pl
2010-03-11 22:48:30
Ja też mam tak na imię...nie wiem dlaczego ale nie mogę się pogodzić z tym imieniem...nie podoba mi się..
[Odpowiedz]
~Marcelina xD

Marceliny [3]
2008-09-29 19:15:00
ej słuchajcie czy nikt was jeszcze nie nazwał od marcelino chleb i wino bo mnie tak :):D
[Odpowiedz]
~Marcelinaaa

Imie ;p
2010-02-10 09:10:24
Na Mnie mówia Marcela albo Marci nawet może byc to imie bo jest takie rzadkie;p Pozdrawiam wszystkie Marcele!!!;p POZDRO
[Odpowiedz]
~marci

Ja ;)
2010-01-30 13:29:40
Heh,a ja myśałam,że jestem sama na tym świecie ;) Mi się nie wszystko z tego opisu zgadza ^^
[Odpowiedz]
~Marcelka ;*

Marcelina
2010-01-29 18:28:36
Tak no wszystko się zgadza ... heh dziewczyny które mają na imię Marcelina są wyjątkowe ;) Pozdrawiam gorąco moje imienniczki :* MARCELINY ŻĄDZĄ...
[Odpowiedz]
~Cysia ^^ :*

m:)
2010-01-21 16:09:38
Do mnie mówią Marka:D
[Odpowiedz]
~Marcelina

moja
2009-12-30 17:31:43
Linka :* moja, szczescie chyba sie objawia w tym ze masz kogos takiego jak ja ;P;P kocham Cie i tak :*
[Odpowiedz]
~szymek

Hejjjjj ;)
2009-11-29 18:07:51
Ja też jestem Marcelina. Na początku myślałam, że to najgorsze imię na świeciee.....ale teraz bardzo mi się podoba. W mojej klasie są ludzie,...
[Odpowiedz]
~~Cyśka

Marcysia
2009-11-09 22:40:55
Piękne imię, piękne zdrobnienia, piękne dziewczyny xD
[Odpowiedz]
~Marcel xD

kocham to imię
2009-10-22 20:21:16
moja córcia ma to imię-nie żałuje ze Cysia ma na imie Marcysia...hihi
[Odpowiedz]
~ela

Marcelina
2009-08-27 11:30:18
hehe ja tez mam na imię Marcelina nie zgodze sie tylkoz jednym nie jestem bezlitosna raczej bardzo wrażliwa i uczuciaowa łatwo mnie zranić;/...
[Odpowiedz]
~Marcelka:D

mistrzu
2009-08-25 19:46:08
hyhy własnie tak Marcelina ... ale nie Marcela bo to inne
[Odpowiedz]
~mistrzu

...
2009-08-15 23:45:15
Ja mam tak na drugie :P
[Odpowiedz]
~Zocha

M A R C E L I N A
2009-08-14 18:30:59
to przepiękne imię i takie niepospolite.
[Odpowiedz]
~ja

M A R C E L I N A
2009-08-14 18:30:05
to przepiękne imię i takie niepospolite.
[Odpowiedz]
~ja

Marcelina piękne imię
2009-08-14 18:22:26
Moja córcia ma tak na imię. Co do charakterystyki to nie wszystko się zgadza. Bo MARCELINKI są bardzo uczuciowe i wrażliwe.
[Odpowiedz]
~Mama Marcelinki

to jedna jedyna
2009-08-13 18:40:08
bardzo lubię imię marcelina bo to moja najładniejsza dzewczyna
[Odpowiedz]
~koko

marcelina kiss [2]
2008-05-23 16:36:44
piękna imie marcelina jest bardzo niespotykane kisses dla wszystkich marcelin no dlamni tez bo mam na imie marcelina!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
[Odpowiedz]
~marcelina

WIE
2009-05-29 19:00:23
MAM 5 LENIĄ MARCELINKĘ PASUJE DO NIEJ TO IMIĘ,MÓWIMY NA NIĄ SZALONA BABA ,ONA WIE CZEGO CHCE, JUŻ W TYM WIEKU LUBI KIEROWAĆ INNYMI,ZAWSZE MA COŚ DO...
[Odpowiedz]
~AGA

Dziewczynkiii Marcyśkii ..
2009-04-30 15:38:27
Nie zgadzam sie z niektórymi zdaniami ,bo ja jestem głupia i wogóle . chyba wszystkie takie są . A i nie jestem taka madra .....
[Odpowiedz]
~Marcyśka ,

zdrobnienia
2009-04-22 21:02:50
Jakby ktoś zwrócił się do mnie per Marcysia, to na 100% by oberwał... Na mnie przyjaciele mówią Marci:-)
[Odpowiedz]
~Marci

Marcelina
2009-04-18 18:46:54
cudne imie hehe..! podoba mi sie
[Odpowiedz]
~marcelinka

Marcelka;}}
2009-04-17 19:45:07
Niedługo urodzi się moja córeczka. Coraz bardziej jestem za tym,aby nosiła właśnie TO imię:}} Gdy pierwszy raz zetknęłam się z tym imieniem z...
[Odpowiedz]
~olami

Marcyśś
2009-04-07 17:49:05
te imię jest boskie ...
[Odpowiedz]
~Marcyśś

piekne imie
2009-03-21 18:50:49
moja corcia ma na imie Marcelian !! i juz pokazuje ze ma swoje zdanie a co to bedzie pozniej :) I najbardziej nie lubie jak zdrabniaja to imie...
[Odpowiedz]
~mrowka

Marcelka^^
2009-02-04 15:57:46
nie wszystko sie zgadza w moim przypadku........ nie jestem chlodna i nigdy nie narzucam swojego zdania........ ale czasami takie \\\"regulki\\\"...
[Odpowiedz]
~Marcy$ka^^

zdrobnienie
2009-02-01 00:03:42
a dla mnie moi przyjaciele wymyslili zdrobnienie marcee, i zgadzam się że marcyś to beznadziejne zdrobnienie :)
[Odpowiedz]
~marcelina s.

Piotr dla swej Marcysi
2009-01-23 14:12:18
kocham ja za to ze jest a Marcelina to najcudowniejsze imię na tym świecie
[Odpowiedz]
~operek

nie do końca..
2008-12-27 13:39:57
nie do konca to sie zgadfza ale to piękne imie
[Odpowiedz]
~Marcelinu$$$$$a

Marcysia
2008-12-22 12:40:03
Marcelisia-Mysia-Pysia :) ;p
[Odpowiedz]
~Gosia
[1] [2]
Zobacz również inne imiona na tą literę: Marek , Michał , Matylda , Maciej , Marianna , Maksym , Marta , Mateusz , Marcelina , Mikołaj , Monika , Magdalena , Melania , Maksymilian , Marcin , Mariusz , Martyna , Makary , Małgorzata , Marcel , Maja , Marian , Michalina , Malwina , Mirosław , Maurycy , Mieszko , Marlena , Marzena , Mieczysław , Mieczysława , Marcjanna , Mariola , Miłosz , Maryna , Mira , Metody , Mirosława , Miron , Melchior , Mirella , Mścisław , Maria ,