A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U W Z
Szukaj:

Marcel


Osoba zdecydowana, wie czego chce od życia a jeśli coś nie jest po ich myśli umieją głośno powiedzieć nie. Cechuje ich wyobraźnia, pamięć i humor. Często w ich duszach kryje się duży potencjał artystyczny i twórczy. Pragną być kochani ale nie tak aby ich to przytłaczało. Szczerze pomagają innym w kłopotach.

Pochodzenie:łacińskie

Komentarze [Dodaj swój komentarz]
Ilość komentarzy: 77
[1] [2]

Mój Marcel
2010-10-18 22:23:28
Ma 9 lat, Wygląda jak cherubinek, błękitne, oczka, blond włosy, delikatna buzia, łagodny uśmiech. Słodziak, przylepka,... ulubieniec wszystkich...
[Odpowiedz]
~Natalia

:))))))))) [1]
2008-02-04 23:25:36
Znam jednego Marcelka, uwazam ze opis jest jak najbardziej trafny... Dobra z niego duszyczka, wyobraznie tez ma...
[Odpowiedz]
~:))

Marceluś
2010-09-22 21:25:09
Mój synek ma na imię Marcel... ma obecnie prawie 9 miesięcy. Jest niesamowicie silnym dzieciatkiem przepełnionym miłością i chęcią życia. Od ponad...
[Odpowiedz]
~Nyna

100%
2010-07-24 18:27:18
Tak tak w płatkach róż i gałązkach wiśniowego drzewa. Zajebiście jest stworzyć obraz lub tekst i nie znoszę sprzeciwu. Zgadza się.
[Odpowiedz]
~M.

Sylwia
2010-07-21 21:56:18
Marcel ty jebany zboczeńcu
[Odpowiedz]
~Sylwia

wow
2010-06-29 22:13:05
to tak jakbym widzial drugiego siebie-bartdzo trafne
[Odpowiedz]
~imiennik

mama marcelka [1]
2008-06-21 11:46:11
Mój ukochany syneczek ma tak na imie .Ma dwa latka a już przejawiają się opisane tu cechy charakteru.Jest też straszliwym łobuziakiem .Mam nadzieje...
[Odpowiedz]
~sylwia

mój synek
2010-04-09 16:42:51
Mój synek miał mieć na imie Marcel miał by dziś 9lat lecz nie doczekałam jego narodzin Gratuluje wszystkim o tym imieniu to piękne imie
[Odpowiedz]
~Kasia

Marcel :)
2010-03-21 18:20:55
mój synek jest Marcel i naprawde wie czego chce i musi byś tak jak on chce naprawde i bardzo lubi sie przytulać i być kochany poprostu pokazuje to...
[Odpowiedz]
~gosiaczek2345

Marcel :)
2010-03-21 18:20:54
mój synek jest Marcel i naprawde wie czego chce i musi byś tak jak on chce naprawde i bardzo lubi sie przytulać i być kochany poprostu pokazuje to...
[Odpowiedz]
~gosiaczek2345

ania
2010-03-06 20:51:30
MAM SYNA MARCELA MA 2LATKA,IMIĘ WYBRAŁAM BARDZO SPONTANICZNIE, JEST BARDZO POMYSŁOWYM DZIECKIEM, MAŁĄ PRZYLEPĄ A PRZY TYM SŁODKIM ŁOBUZIAKIEM...
[Odpowiedz]
~ania

Marcel
2010-03-01 15:13:28
Szczerze powiem ze mam faceta o imieniu Marcel i zgadza sie co do slowa święta prawda ;)
[Odpowiedz]
~Dolores04

Mama Marcela
2010-02-18 14:52:38
Mam synka Marcela i powiedziałabym że się zgadza z tym opisem.Jest bardzo twórczy i ma artystyczną duszę.Bardzo jest urodny.
[Odpowiedz]
~Aga

Mama uparciuszka
2010-02-14 10:27:21
Na jutro mam termin marcelkowy a charakterek mój synek ma ,owszem :) wie,czego chce i to okazuje spokojem albo kopnięciami i do tego rozrabia w...
[Odpowiedz]
~Marcelkowa

Marcel na topie
2010-02-03 22:37:21
Szczerze mówiąc, kiedy w 2000 roku wybrałam to imię dla mojego syna nie sądziłam, że stanie się tak popularne. Wtedy nie znałam żadnego Marcela a...
[Odpowiedz]
~anet

Małgosia
2010-01-30 11:36:20
Mam synka o tym pięknym imieniu MARCELEK:) JEST BARDZO KOCHANYM CHŁOPCEM :) UWIELBIA SIĘ PRZYTULAĆ:)PO PROSTU CUDOWNE DZIECKO O CUDOWNYM IMIENIU:)
[Odpowiedz]
~MAMA MARCELKA:)

Cudny Marcel [1]
2008-06-14 13:11:30
Zgadza sie mamy Marcela w szkole wszystko pasuje i jest naprawdę artystą. Wszystkie dziewczyny go lubią w szkole( nie tylko za wygląd , ale i...
[Odpowiedz]
~Natu$=***

Cudny Marcel [1]
2008-06-14 13:10:41
Zgadza sie mamy Marcela w szkole wszystko pasuje i jest naprawdę artystą. Wszystkie dziewczyny go lubią w szkole( nie tylko za wygląd , ale i...
[Odpowiedz]
~Natu$=***

Marcelek :)) [1]
2009-12-10 18:15:13
Mam chłopaka o imieniu Marcel :* Podoba mi sie to imie :) Jest jedyne w swoim rodzaju :) chociaz czesto nie spotykane . I nawet zgadzam sie z...
[Odpowiedz]
~Tylko Twoja :)

Marcelek
2010-01-20 16:56:03
Mam synka Marcelka to piekne jak dla mnie imie, jest kochany i uwielbia sie przytulac i jest bardzo inteligentny:)))
[Odpowiedz]
~sylwia

Moj M..
2010-01-17 19:31:46
Mam chłopaka o tym imieniu..Opis jak najbardziej trafny! Jest przeuroczy, cudny, wspaniały, kochający i bardzo troskliwy..:)*
[Odpowiedz]
~WiOlA

Moj M..
2010-01-17 19:30:04
Mam chłopaka o tym imieniu..Opis jak najbardziej trafny! Jest przeuroczy, cudny, wspaniały, kochający i bardzo troskliwy..:)*
[Odpowiedz]
~WiOlA

Marcel
2010-01-04 20:47:48
Na imie mi Marcel i jest mi z tym zajebiscie ;p
[Odpowiedz]
~Marcel

MAMA MARCUSIA :)
2009-12-12 22:21:08
Marcel to moj 19 miesieczny synus, jest śliczny madry i spostrzegawczy. Bardzo go kochamy :)
[Odpowiedz]
~ewa*

hmmm... ;*
2009-12-11 15:41:26
Mam chłopaka o imieniu Marcel i te cechy naprawde do niego pasuja ;D moze troche z pamiecia gorzej ale jest OK ;p pozatym jest uparciuchem :*
[Odpowiedz]
~xD

marcel
2009-11-27 20:39:08
KOCHAM JEDNEGO MARCELKA
[Odpowiedz]
~SW

marcel
2009-11-24 20:47:47
Z tego co widzę osoba o imieniu Marcel nie wierzy w takie opisy bo mało jest Marcelów którzy skomentowali czy to prawda czy nie :D
[Odpowiedz]
~Kaśka :*

mój chłopak ma 8 lat
2009-11-21 18:21:49
mój marcel parcel ma 8 lat, jest o tego wszystkiego bardzo pracowity i bardzo do wszystkiego poważnioe podchodzi. wspaniały. Na pierwszym treningu...
[Odpowiedz]
~tata adam

prawda jest to!!
2009-11-15 18:31:17
moj syn jest dokladnie taki jak w opisie!
[Odpowiedz]
~mysza

milosc
2009-09-18 14:51:26
ja znim zaszlam w ciaze mazylam o synku Marcelku,teraz jestem w 5 miesiacu i jestem szczesliwa bo juz wiem ze to synek i wiem ze musi to byc MARCEL.
[Odpowiedz]
~lara

ey ja te$ je$te MarceL xD
2009-08-09 15:15:41
NoO to chYbBa najładniejs$e imie na całym świecie :D xD
[Odpowiedz]
~MarceL xxD ^

MARCEL kochany synuś
2009-07-21 16:15:41
Jestem mamą 14 miesięcznego Marcelka... Jest kochany ale jak mu się \"coś\" nie spodoba to pokazuje swoje złości.A tak pozatym to mały...
[Odpowiedz]
~KATARINA

Witam
2009-07-21 16:10:09
Jestem mamą 14 miesięcznego Marcela! Jest kochany ale jak mu się coś niespodoba to pokazuje swoje złości. A tak pozatym to mały przystojniacha,...
[Odpowiedz]
~katarina

mama
2009-07-18 22:42:28
mam synka Marcelka.niedwno skończył 9 mcy. ma charakterek.jest uparty,ale co najważniejsze to uwielbia się śmiać.wśród dzieci moich...
[Odpowiedz]
~bogusia

mama
2009-07-18 22:41:21
mam synka Marcelka.niedwno skończył 9 mcy. ma charakterek.jest uparty,ale co najważniejsze to uwielbia się śmiać.wśród dzieci moich...
[Odpowiedz]
~bogusia

mama
2009-07-18 22:36:08
mam synka Marcelka.niedwno skończył 9 mcy. ma charakterek.jest uparty,ale co najważniejsze to uwielbia się śmiać.wśród dzieci moich...
[Odpowiedz]
~bogusia

NIE !!!!
2009-07-05 08:01:53
Wszystko się zgadza mój syn mówi głośno NIE !!! hi hi
[Odpowiedz]
~Tata MARCELA

Marcel
2009-06-22 15:14:22
Zgadzam się z tym tak na 75% z tym opisem mojego imienia.Z tym zdecydowaniem i pamięcią to różnie bywa ;)Jak mi się coś nie podoba to fakt potrafię...
[Odpowiedz]
~Marcel

....
2009-06-16 16:22:32
Wszystko się zgadza. xD
[Odpowiedz]
~~M i P~

mój marcelek
2009-06-01 07:11:43
mój trzyletni synek Marcel dokładnie pasuje do opisu i wiedziałam ze taki będzie chyba jak juz był w brzuchu, zreszta odrazu czułam ze to chłopiec....
[Odpowiedz]
~magda

Marcela [2]
2008-11-18 21:02:05
Opis się zgadza także w stosunku do dziewczyn :D:D
[Odpowiedz]
~Marcela

Mama marcelka
2009-03-28 18:14:47
Moj synek ma na imie Marcel i wszystko sie zgadza, bardzo czuly i kochajacy ale czasami umie pokazac rogi- straszny uparciuch :))))
[Odpowiedz]
~Mama Marcelka

Marcel!
2009-03-26 21:31:10
Marcel to mój 16 miesięczny synek,wszystko się zgadza to mały urwisek ale kochany...
[Odpowiedz]
~mama

Marcynio
2009-03-20 13:51:59
Mam 6 miesięcznego synka Marcelka.Nie wiem jeszcze czy coś z opisu będzie się zgadzało hehe, na razie jest za malutki ale jedno zgadza się na pewno...
[Odpowiedz]
~Mamuśka

:)))))
2009-03-08 00:01:47
Mm kumpele co ma brata marcela i wszystko to sie zgadza a szczególnie to o wyobraźni:*****
[Odpowiedz]
~ja
[1] [2]
Zobacz również inne imiona na tą literę: Marek , Michał , Matylda , Maciej , Marianna , Maksym , Marta , Mateusz , Marcelina , Mikołaj , Monika , Magdalena , Melania , Maksymilian , Marcin , Mariusz , Martyna , Makary , Małgorzata , Marcel , Maja , Marian , Michalina , Malwina , Mirosław , Maurycy , Mieszko , Marlena , Marzena , Mieczysław , Mieczysława , Marcjanna , Mariola , Miłosz , Maryna , Mira , Metody , Mirosława , Miron , Melchior , Mirella , Mścisław , Maria ,